Bestellen / meest gestelde vragen
Bestellingen van producten:
Wanneer is mijn aanvraag een bestelling? Of kan ik een offerte aanvragen?
Onze website is ingericht om snel te kunnen schakelen. Dat betekent wanneer producten beschikbaar zijn u meteen een bestelling kan plaatsen. In de winkelwagen zie je wanneer de producten direct gereserveerd kunnen worden.
Ik wil graag de beschikbaarheid controleren van een product, hoe werkt dat?
Je kunt de beschikbaarheid controleren in de winkelwagen, door jouw gekozen product in de winkelwagen te plaatsen en de gewenste datum te kiezen; vervolgens kun je de beschikbaarheid aflezen nog voordat je eventueel doorgaat met de bestelling;
Groen: betekent dat het product vrij is op de datum die jij gekozen hebt. Je kan gelijk door met de bestelling.
Oranje: betekent dat het product niet voorradig is op die datum. Als je er voor kiest om door te gaan met de bestelling dan word deze automatisch omgezet naar een aanvraag. Wij gaan dan opzoek naar de mogelijkheden om de product(en) alsnog aan te bieden of we bieden een passend alternatief aan.
Rood: betekent dat de producten helaas niet leverbaar zijn en er geen mogelijkheid (meer) bestaat om via ons netwerk te leveren. Je kan de bestelling/aanvraag dan ook niet afronden.
Veelal staan er direct alternatieve producten onder welke wel beschikbaar zijn.
Kan ik als ik heb gereserveerd mijn bestelling nog annuleren?
Er zijn vele redenen waarom jouw activiteit wellicht toch niet kan doorgaan, dat begrijpen wij goed. Het maakt voor ons dan ook niet uit of het nu Corona, het weer, of wellicht een andere reden heeft dat je wellicht de verhuring niet wil laten plaatsvinden op de eerder gekozen datum. Je mag dan ook altijd gratis de reservering verplaatsen naar een nieuwe datum (binnen een jaar na de originele huurdatum). Wil je de reservering echt annuleren, lees dan onze voorwaarden goed door, hier kunnen kosten aan verbonden zitten.
Ik wil graag iets wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
Uiteraard! Wij ontvangen de gewenste aanpassing(en) graag als reactie op de laatst ontvangen mail die wij aan jou hebben gestuurd of stuur een mail met jouw gegevens, ordernummer en datum naar info@partyverhuurgemert.nl. Tijdens kantooruren nemen wij deze mail zo snel mogelijk in behandeling en zenden je een aangepaste order terug. Let op, wanneer je producten wil annuleren zonder deze te vervangen kan het zijn dat hiervoor kosten worden berekend. Vindt de verhuring plaats binnen drie werkdagen? Bel ons via 0612336168, dan kunnen wij gelijk met jou meekijken.
Er is iets stuk of niet naar wens geleverd, wat moet ik doen?
Producten worden bij het klaarmaken van de bestelling altijd gecontroleerd door onze collega's. Echter het kan voorkomen dat ondanks onze zorg producten niet naar uw wens zijn. Neem dan ook altijd direct contact met ons op door te bellen op 0612336168. Wij zetten ons dan direct in om voor een oplossing te zoeken. Denk aan: reparatie op locatie, leveren van een vervangend product of het (deels) crediteren van producten achter af. Krijg je niet direct iemand aan de lijn? Laat dan een voicemailbericht bij ons achter. Wij bellen zo snel mogelijk terug.
Let op: Als je geen contact met ons opneemt, ontneem je ons de mogelijkheid om het probleem op te lossen. Gebreken die pas na een verhuring gemeld worden kunnen in in het algemeen niet gecrediteerd worden.
Er is schade ontstaan tijdens mijn verhuring, wat moet ik doen?
Meld de schade direct telefonisch via 0612336168. Wanneer mogelijk en gewenst gaan wij kijken of we u kunnen assisteren bij het herstellen van de schade en of het probleem kunnen verhelpen. Krijg je niet direct iemand aan de lijn? Laat dan een voicemailbericht bij ons achter. Wij bellen zo snel mogelijk terug.
Hoe zit het met de kosten? De kosten van een reparaties of vervanging van het product worden aan de huurder doorgerekend.
Financieel & Betalingen:
Uit welke betaalopties kan ik kiezen?
Na het bestellen van de producten krijg je in de winkelwagen de volgende opties te zien: iDeal, vooraf per bank, contant bij levering.
iDeal kan je uitvoeren zoals je gewend bent. Daarnaast kan je ook op de dag van de verhuring contant betalen tijdens het afhalen of bij de bezorging.
Gekozen voor betaling per bank? Betalingen vanuit jouw eigen bankomgeving kunnen onder vermelding van het factuurnummer worden voldaan. De betaling dient minimaal drie werkdagen voorafgaand aan de verhuring bij ons te zijn voldaan ivm verwerkingstijd van de administratie. Wanneer er niet voldaan is aan deze betalingsverplichting zullen onze collega's alsnog betaling op het moment van levering vragen per pin of contant.
Ik zie nergens hoeveel borg ik moet betalen, klopt dat?
Normaliter hanteren wij geen borg voor onze producten. In uitzonderlijke gevallen waarin dit wel verwacht wordt, zal dit gecommuniceerd worden tijdens het aanvraagproces. Denk bijvoorbeeld aan producten of diensten van derden of risicovolle leveringen.
Ik wil graag mijn bestelling op rekening / factuur plaatsen, kan dat?
Dat is zeker mogelijk! let wel dat de betaling dan voorafgaand (3 werkdagen) bij ons voldaan moet zijn. Wil je achteraf betalen? Dit is alleen mogelijk wanneer wij bij de bestelling een inkooporder van jouw organisatie ontvangen hebben waarbij betaling kan worden gegarandeerd binnen 7 dagen na uitvoer.
Ik zou graag, als vaste klant, korting willen ontvangen. Kan dit?
Jazeker! Wij bieden onze vaste klanten de mogelijkheid aan om klantenkorting te ontvangen middels het aanmaken van een account. Als je in het verleden een van onze klantenkaarten had ontvangen, met bijbehorende korting, kan je het zelfde proces volgen en zal de korting worden gekoppeld. Het proces staat beschreven op onze Klantenkortingpagina in de footer van onze site.
Wat zijn de afspraken omtrent het afhalen en retourneren van producten?
In de winkelwagen worden tijdensvakken weergegeven wanneer de producten bezorg / afgehaald kunnen worden, dit geld ook voor het terugbrengen / laten ophalen. Komt het tijdstip voor u niet uit? neem dan contact op met de klantnservice om samen tot een ander tijdstip te komen.
Mochten wij hiervan moeten afwijken dan wordt je hier telefonisch over ingelicht. Wij nemen in de week voorafgaand van de huurperiode contact met je op om het afhaalmoment verder met je af te stemmen.
Ik wil de gehuurde materialen graag laten bezorgen, kan dat?
Ja, in de winkelwagen kunt u kiezen voorde optie bezorgen. De kosten van de bezorgen worden berekend via de postcode van het magazijn tot het afleveradres. De bezorgkosten zijn €0,40 euro per kilometer, hou er rekening mee dat de enkele afstand 4 keer greden moet worden.
Ik wil de gehuurde materialen ook graag laten (helpen) opbouwen en afbouwen, kan dat? Dat is zeker mogelijk, onze chauffeurs helpen je graag! U kunt kiezen voor hulp bij op- en afbouw door onze medewerkers. Bij dee optie gaan we er vanuit dat je als klant een of meerdere vrijwilligers aanwezig hebt (afhankelijk product) die assisteren op aanwijzing van onze medewerkers.